Bende olmak istemiyorum. Ama olursam çin aşısını olmayı düşünmüyorum.
Kafama takılan ayrıca bir konu var. Ülkede reklamı en çok yapılan Pfizer/Biontech aşısı ama Sağlık Bakanlığı Çin aşısı getirecek.