mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abi ne tıpı allah aşkına 6 ayda bulunan aşıyı tıptaki bilim insanlarının yarısı riskli görüyor git doktorlar sağlık ocakları komşular herkes korkuyor

bir aşı 10 ila 50 yıl arasında rayına oturuyor
1 sene bile dolmadan RNA aşısı yapılacak ve daha önce hiç böyle bir aşı denenmemişti risk %100 ama gel gör bide zorunlu diyorlar zorunlu olursa işte o zaman kaos olur
Bu konuda katılıyorum hocam bizim ülkede Herşeyi Çözülmüş Birçok Hastalık Var Hala Aşıları Yok Ama Kimse Beni 8 9 ayda Aşı Bulup Test Edip Bide Onay Aldığına inandıramaz