Toplumsal çoğunluluk sanırsam aşı olmak istiyor. Bende şüphe ile yaklaşıyorum bu duruma.Bir italyan doktorun dünya nüfusunu esas yapılan aşılar ile azaltacaklarını söylediğini duymuştum. Allah sonumuzu hayrelesin bekleyip göreceğiz.