İnsan imalatı bir virüs Çin'den yayılıyor ve biz Çin'in imalatı aşıyı yaptırmaya mecbur mu olacağız şimdi ? Laa biz bunların malları için "bu çin malı, kalitesi tırt ama fiyatı ucuz, maksat iş görsün "demiyormuyduk ? Ne zaman bunlar canımızı teslim edeceğimiz kalitede bir imalat yaptılar ?... Aklımda deli sorular..