Herkes Ehliyet Alma Anısını yazsın
53
●1.010
- 20-11-2020, 22:16:02İkiz kardeşler olarak 18 yaşımıza bastığımız an ehliyete başvurduk. Daha önce babadan öğrendiğimiz için sıkıntımız yoktu. Sonra sınava girdik ve ikimize de "Şerit atlama ihmali" dediler ama alakası yoktu. Kırmızı ışıktan sola akan yola geçerken yolun sol şeridine değil de sağ şeridine giriş yapmışız. O yüzden ikimiz de kaldık. İkinci sınavda açık açık hocaya ve sürücü kursuna "Bir daha aynı şeyi yaparsanız şikayet ederiz" dedik. İzmir Örnekköy'de Otomatik Vites arabayla sınava giriyorken sınav günü Evka 3 yokuşlarında Manuel arabayla sınava alındık ve eksiksiz tamamladık. Sonra tabi geçtik. Ama o zaman da geçmeseydik harbi uğraşacaktık. Alalı 6 sene oldu.
- 20-11-2020, 23:49:49geçen hafta aldım son aşama l parka doğru giderken yanımdaki görevli sağdan değil mi dedi onu dinlemeden bildiğim güzergahtan gittim daha sonra sen dediğim yöne girsen de seni bırakmazdım benim hatam dedi ne kadar doğru bilemem böyle hocalarla karşılaşmayın yeterli
- 21-11-2020, 00:40:5818 Yaşımda kursa gittim yazılı vs hemen geçtim zaten sınav zamanı da arkamda kurs öğretmeni oturtmuştu genelde park'da sorun olur tam zamanında çevirmen gereklidir tam o anda arkadan dürtmüştü
hızlıca bütün her şeyi yaptım 5 mi 10 dk mı ne kalmıştı sınav gözetmeni şu caminin yanında dur da bir namaz kılalım gelelim dedi
durdum indiler kıldılar geldiler sonra başladığım yere geldim park ettim çıktım geldim geçmiştim tabi
o günden sonra da 4 yıldır direksiyon koltuğuna oturmak nasip olmadı inşallah olur diyeceğim ama araç fiyatlarını gördükçe pek bu duanın olacağı yok gibi görünüyor.
- 21-11-2020, 00:55:53yazıılı sınavdan 80 civarı almıştım direkt 5 10 dk test ile çıktım. 2 sene dolacak daha ehliyet alalı maksimuım 20 gün sonra. Testi geçtim sürüş eğitimlerinde bir tane afedersiniz it oğlu it vardı. Başıma bela oldu ne doğru düzgün araç öğretti ne de beni rahatlattı yani çok gergindi. İstemeyerek yapıyordu. Neyse işte başka hoca verdiler onunla son günlerde daha iyi öğrendim. Sınava gireceğim gün sınav yerini heyecanla karıştırdım caddeye yanlış yerden girdim tırların arkasında kalıyor imiş sınav alanı ve ben bunu tahmin etmemiştim. O it oğlu it dediğim, hoca demeye bin şahit bu adam beni telefonla arayıp alacağını ve rahat olmam gerektiğini söyledi. sınav yerine 10 dk önce gitmeme rağmen beni sınav yerinden almadı ve 12dk orda can çekişerek sınav yerine gittim. 2 dk geçtiğini söyleyen görevliler önümde fosur fosur sigara içerek kaldığımı bir şey yapamayacaklarını söylediler
ben bu moralle ek sınav parası ek 2 ders daha girdim. Sonra zafer akademi youtube kanalını izleye izleye kendimi aldığım tüm direksiyon eğitimlerinden 10 kat daha geliştirip sınav yerine yine gittim ve kusursuz bir hata bile almadan geçtim. Yine sinirlerimin bozulduğu anlatırken sinirlendiğim bir anıdır. O günden bu güne otomatik araç sürerim kiralarım. Manuel araba sürmem ölüm kalım durumu harici manuel araca elimi süreceğimi düşünmüyorm gereksiz efor gereksiz amele işi mekanizmadır benim için.
- 21-11-2020, 03:53:54Yazili sinava 1 hafta kala cikmis sorulara baktim. O sekilde yazili sinavi gectim. Aktif olarak araba kullandigim icin hic direksiyon egitimine girmemistim. Sadece bir kere gittim o da yolu gormek icin. Diger adaylarin 10-12 dakikada bitirdigi direksiyon sinavini 5 dakikda filan bitirmistin. 2 puan kirdilar ama neyden kirdiklerini hatirlamiyorum.
Ehliyet sinavina Elazigda okurken girmistim. Ben sehir degistirdim 1 sene filan dosya kursda kaldi. Universitedeki ogrenciler proje odevler icin hosting domain satiyordum. 2. sene satislardan gelen para ile Elazig'a gidip dosyami alip ehliyeti cikartmistim. Trafik subedeki gorevli polis yardimci oldu. Sabah otubusu ile gelip dosyayi verdim, aksam ehliyeti alip Elazigdan ayildim
pandemi olunca bir yıl daha atlattım..