geçen hafta aldım son aşama l parka doğru giderken yanımdaki görevli sağdan değil mi dedi onu dinlemeden bildiğim güzergahtan gittim daha sonra sen dediğim yöne girsen de seni bırakmazdım benim hatam dedi ne kadar doğru bilemem böyle hocalarla karşılaşmayın yeterli