18 Yaşımda kursa gittim yazılı vs hemen geçtim zaten sınav zamanı da arkamda kurs öğretmeni oturtmuştu genelde park'da sorun olur tam zamanında çevirmen gereklidir tam o anda arkadan dürtmüştü hızlıca bütün her şeyi yaptım 5 mi 10 dk mı ne kalmıştı sınav gözetmeni şu caminin yanında dur da bir namaz kılalım gelelim dedi durdum indiler kıldılar geldiler sonra başladığım yere geldim park ettim çıktım geldim geçmiştim tabi o günden sonra da 4 yıldır direksiyon koltuğuna oturmak nasip olmadı inşallah olur diyeceğim ama araç fiyatlarını gördükçe pek bu duanın olacağı yok gibi görünüyor.