İkiz kardeşler olarak 18 yaşımıza bastığımız an ehliyete başvurduk. Daha önce babadan öğrendiğimiz için sıkıntımız yoktu. Sonra sınava girdik ve ikimize de "Şerit atlama ihmali" dediler ama alakası yoktu. Kırmızı ışıktan sola akan yola geçerken yolun sol şeridine değil de sağ şeridine giriş yapmışız. O yüzden ikimiz de kaldık. İkinci sınavda açık açık hocaya ve sürücü kursuna "Bir daha aynı şeyi yaparsanız şikayet ederiz" dedik. İzmir Örnekköy'de Otomatik Vites arabayla sınava giriyorken sınav günü Evka 3 yokuşlarında Manuel arabayla sınava alındık ve eksiksiz tamamladık. Sonra tabi geçtik. Ama o zaman da geçmeseydik harbi uğraşacaktık. Alalı 6 sene oldu.