Çoktan seçmeli sınavı 1 gün öncesinde çalışıp geçmiştim.
Direksiyon sınavında sabah 8 de toplandık; bizim kursa ikindi vakitlerde sıra gelmişti. Ve ilk sırada benim.
Arabaya oturdum ayna kemer kontrolü yaptım, araç marş almıyor. Meğersem bozulmuş araç.(Daewoo)
Başka kursun arabasıyla sınav olacaktım bu sefer müfettişler kıllık yaptı ama sonunda ikna oldular(Clio). Usulce başladım bitirdim.
Herkes Ehliyet Alma Anısını yazsın
53
●1.010
- 20-11-2020, 15:07:08Emniyet kemerini takmayı unuttum,erkek hoca kenara çek kaldın dedi.Bayan hoca yapmayın hocam heyecan yaptı falan diyerek sınavdan geçmemi sağlamıştı.Gerçektente arabaya bindiğimde ilk emniyet kemerini takarım o anki heyecandan unutmuştum.
Motosiklet ehliyeti alırken de motosiklet kullanmasını bilmiyordum.Kursun dersine gitmiştim,motora bindim stop ettim.Sen heyecan yaptın geç birazdan tekrar yaparsın demişti hoca zaten sıra gelene kadar 1 saat geçmişti sinirlendim gittim.Sınava gireceğim gün benden önceki kişi sınavda kaldı 30 dakka olayı gelmişti motosiklet ehliyetini alırken,hocalar namaza gidiyoruz dediler.Bende oradaki yetkiliden hocalar gelene kadar motorun anahtarını aldım stop et çalıştır derken kullanmasını pekiştirdim öyle geçmiştim
- 20-11-2020, 15:08:52ilkinde geri parkta son arayı toplarken sağ arka teker kaldırıma hafif dokundu diye kalmıştım, ikincide de çok cins meble hiç alakası olamayacak 2 tane komisyon üyesi geldi tırın yolunu aldığım için beni bıraktı halbuki gayet normal birşey sinyalimi verip yola çıkıyorum tırda mecbur yol veriyor. Neyse 3. sefer girdiğimde iki tane şeker gibi hoca vardı sohbet ede ede sıkıntısız şekilde aldım ilk 10dk herşey bitti 25dk da öyle boş boş gezdik...
. - 20-11-2020, 16:25:12Sene 2001 , baba ehliyet alacağım dedim. Nooldu araba yoldamı kaldı dedi. Arabamızda yoktu. Olsun dedim belki olur. Girdim hiç ders kurs vss görmeden takır takır aldım geldim.
Direksiyon sınavı da oldukça kolaydı. Şimdi yeni alanlara bakıyorumda hayli zorlaşmış. Park ederken çizgiyi aşma vss çok detaylar var. Allah kolaylık versin.
