Emniyet kemerini takmayı unuttum,erkek hoca kenara çek kaldın dedi.Bayan hoca yapmayın hocam heyecan yaptı falan diyerek sınavdan geçmemi sağlamıştı.Gerçektente arabaya bindiğimde ilk emniyet kemerini takarım o anki heyecandan unutmuştum.
Motosiklet ehliyeti alırken de motosiklet kullanmasını bilmiyordum.Kursun dersine gitmiştim,motora bindim stop ettim.Sen heyecan yaptın geç birazdan tekrar yaparsın demişti hoca zaten sıra gelene kadar 1 saat geçmişti sinirlendim gittim.Sınava gireceğim gün benden önceki kişi sınavda kaldı 30 dakka olayı gelmişti motosiklet ehliyetini alırken,hocalar namaza gidiyoruz dediler.Bende oradaki yetkiliden hocalar gelene kadar motorun anahtarını aldım stop et çalıştır derken kullanmasını pekiştirdim öyle geçmiştim