İlk dersimde hocayla selamlaştım sonra gel dedi oturdum araba çalışıyordu zaten. Ne kemer, ne ayna, ne koltuk yardırdım gittim Sınavda da böyle yapsana dedi Bende güzel kaldırdığım için diyor sanmıştım
Babam araba sürmeyi ögren herkes ögrendi dedi bende milletin arabasını mı istiyecem dedim bi tur ver sürüyimdiye ozaman kursa git ehliyeti al aldıgın gün araba alıcam dedi kazandıgım gün 2000 model 1.4 ie şahin almıştık ilk arabamdı söförlügü o arabada ögrendim daha sonra sattık 2004 pasaat 1.6 tredline aldım ondada babama araba sürmeyi ögrettim onuda sınavlara soktuk 50 sinden sonra ehliyet aldı babam ehliyet alınca amcam gaza geldi oda ehliyet aldı diger amcamda aynı sekilde araba aldı ehliyeti vardı arabası yoktu şimdi işe babamın arabası yok amcamların arabası var
29 Ağustosta saat 08:20 de direksiyon sınavım vardı, 30 Ağustos resmi tatil olduğu için bütün sınavları 29 Ağustosta yaptılar yoğun bir gündü, komisyon aracı tanıtmamı istedi daha sonra yola çıktık. Yolda biraz sohbet ettik ve başlangıç alanına sorunsuz dönüş yaptık. Araba kullanmayıda kursta öğrendim daha önce deneyimim yoktu.
valla oturdum dıreksıyon sınavında koltuga bılenler bılır sofi bıyıklı bırı vardı dedım bu adam dıncı bellı basladım selamunaleykumler ama nasıl sanırsın ılım ırfan tekkesı bas sofısıyım yanımda oturan hadı hadı dedı arkadakı sofı bey amca dur cocuk duasını bıtırsın dedı aha dedım adam benden yana cıktı aldık bu ehlıyetı 2 kırmızı ısıkta gectım 3 stop ettım ve bırde okulun bahcesıne gırdıgımde hafıfce bır cocuga carptım ehlıyet kursunun hocasına sordum bırdahakı sınav ne zaman bellı kalacam ıhtımal yok 1 2 hafta sonra dedı o gunun aksamı bı telefon gecmısım sagolsun sofı bey amca o cocuk yapar verelım demıs