Konu
Herkes Ehliyet Alma Anısını yazsın
20-11-2020, 11:51:21
#15
sabosoftware
ben direk aldım ya önümdeki kaldı sınavda bende heyecanlanıp 1 kere istop ettirmiştim ama ondan sonra toparladım hatasız geçtim.