Babam araba sürmeyi ögren herkes ögrendi dedi bende milletin arabasını mı istiyecem dedim bi tur ver sürüyimdiye ozaman kursa git ehliyeti al aldıgın gün araba alıcam dedi kazandıgım gün 2000 model 1.4 ie şahin almıştık ilk arabamdı söförlügü o arabada ögrendim daha sonra sattık 2004 pasaat 1.6 tredline aldım ondada babama araba sürmeyi ögrettim onuda sınavlara soktuk 50 sinden sonra ehliyet aldı babam ehliyet alınca amcam gaza geldi oda ehliyet aldı diger amcamda aynı sekilde araba aldı ehliyeti vardı arabası yoktu şimdi işe babamın arabası yok amcamların arabası var