valla oturdum dıreksıyon sınavında koltuga bılenler bılır sofi bıyıklı bırı vardı dedım bu adam dıncı bellı basladım selamunaleykumler ama nasıl sanırsın ılım ırfan tekkesı bas sofısıyım yanımda oturan hadı hadı dedı arkadakı sofı bey amca dur cocuk duasını bıtırsın dedı aha dedım adam benden yana cıktı aldık bu ehlıyetı 2 kırmızı ısıkta gectım 3 stop ettım ve bırde okulun bahcesıne gırdıgımde hafıfce bır cocuga carptım ehlıyet kursunun hocasına sordum bırdahakı sınav ne zaman bellı kalacam ıhtımal yok 1 2 hafta sonra dedı o gunun aksamı bı telefon gecmısım sagolsun sofı bey amca o cocuk yapar verelım demıs