• 20-11-2020, 11:57:32
    #19
    Motosiklet sürüş sınavında polis çevirip ehliyet sormuştu işin ilginç tarafı üzerimde yeşil yelek ve arkasında sürücü adayı yazıyor ve arkamdan müfettiş ve sürücü kursunun sahibi takip ediyordu
  • 20-11-2020, 12:00:08
    #20
    2 Puanla yazılı sınavı geçmiştim. 1 kerede ışıklar da stop etmiştim (acelesi olan tırcı dayılar sağolsu) başka da bir vukuatım olmamıştı
  • 20-11-2020, 12:01:09
    #21
    sınava girdiğimde yanımda oturan müfettiş hamile idi hormonlardan mı artık bilemiycem benden önceki 4 kişide alamamamıştı bunu bana anlattıklarında ben biraz tıstım tabi tüm parkuru tamamlayınca ilk alan ben olmuştum şaşırtmıştı beni hanım abla
  • 20-11-2020, 12:07:23
    #22
    Sınav esnasında bayırda durma aşamasında, 4 kişi; 1.3 corsa.
    Klimanın kendine hayrı yoktu, son kademede anca hissedilebilir bir serinlik geliyordu,
    Hava nasıl sıcak sırtımız yanıyor oturunca deri koltuk kılıfından
    4000 devire kadar gaz verip kaldır klimayı kapat 4 kişiyiz geri kaçmasın, istop etmesin diye uyarıldım,
    Normal düzlükte kalkar gibi 1800 devir civarında -kursta öğretilen temel debriyajı çek titresin freni bırak bile yapmadan- kalkmıştım klimayı kapatmadan.
    Arabanın kalktığını bile hissettirmedim, sonra içeride derin bir sessizlik...
  • 20-11-2020, 12:08:20
    #23
    İlkinde kırmızı ışıkta araba durdu kaldıramadım. İkincisinde yokuşta kalkalamadım. Üçüncüsünde aldım 5 yıl olmuş😄
  • 20-11-2020, 12:09:26
    #24
    Üyeliği durduruldu
    8 yaşındayken dedem beni traktöre bağlardı tülbentle, korkup kendimi aşağı bırakmayım diye
    8 yaşından beri araç kullanıyorum yani. 18 yaşındayken ehliyet direksiyon sınavına arabayla gitmiştim , hocalar görüp gülmüşlerdi. Öyle tuhaf bir anım var yani
  • 20-11-2020, 12:17:01
    #25
    Şanssızlığım ehliyet sınavına da yansıdı.
    Sınavı kazandık.
    Daha sonra sürüş sınavı oldu. Direksiyon sınavı.
    Neyse o gün sınav olduk. Ben sürdüm arabayı park ettim. Fazla heyecan yapmadım. Geçtim öyle.

    Hocalar bana verecekleri puanı askerde birisine yazmışlar.
    1 hafta sonra aradığım da kursu sen sınava girmemişsin dediler. Bende gittim kursa, oradan MEB e gittim belediye de. Belediyeye gittiğimde şikayet ettim, durumu anlattım. Hocaları çağırdılar, sordular sınava giren kimdi diye sonra hocalar bu idi dediler. Öyle geçtik
  • 20-11-2020, 12:24:10
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese hayırlı cumalar , herkes ehliyet alma anısını yazabilir mi merak ediyorum .
    Tanıdık olunca herşey çok güzel herkes bir heyecan telaş. Ben formaliteden bindim araca görevli dedi arka mahalleden dolaş aynı yere gel. Yaklaşık 30 saniye sürmüştü.
  • 20-11-2020, 12:53:17
    #27
    Tüm sınav güzergahını güzelce bitirdim en son park ettim parkda da tek kalem sorun yok arkada ki hoca dedi ki tamam sınavın bitti şimdi arabayı parkdan çıkar ileri götür sağa çek bırak dedi geçtin dedi neyse bende heyecan yaptım parkdan cıkarmaya çalışırken üst üste stop ettirdim park yerinden arabayı kaldıramayıp son dakika sınavda kalmıştım