8 yaşındayken dedem beni traktöre bağlardı tülbentle, korkup kendimi aşağı bırakmayım diye

8 yaşından beri araç kullanıyorum yani. 18 yaşındayken ehliyet direksiyon sınavına arabayla gitmiştim , hocalar görüp gülmüşlerdi. Öyle tuhaf bir anım var yani