Herkese hayırlı cumalar , herkes ehliyet alma anısını yazabilir mi merak ediyorum .
Tanıdık olunca herşey çok güzel herkes bir heyecan telaş. Ben formaliteden bindim araca görevli dedi arka mahalleden dolaş aynı yere gel. Yaklaşık 30 saniye sürmüştü.