Şanssızlığım ehliyet sınavına da yansıdı.
Sınavı kazandık.
Daha sonra sürüş sınavı oldu. Direksiyon sınavı.
Neyse o gün sınav olduk. Ben sürdüm arabayı park ettim. Fazla heyecan yapmadım. Geçtim öyle.
Hocalar bana verecekleri puanı askerde birisine yazmışlar.
1 hafta sonra aradığım da kursu sen sınava girmemişsin dediler. Bende gittim kursa, oradan MEB e gittim belediye de. Belediyeye gittiğimde şikayet ettim, durumu anlattım. Hocaları çağırdılar, sordular sınava giren kimdi diye sonra hocalar bu idi dediler. Öyle geçtik