Sınav esnasında bayırda durma aşamasında, 4 kişi; 1.3 corsa.
Klimanın kendine hayrı yoktu, son kademede anca hissedilebilir bir serinlik geliyordu,
Hava nasıl sıcak sırtımız yanıyor oturunca deri koltuk kılıfından
4000 devire kadar gaz verip kaldır klimayı kapat 4 kişiyiz geri kaçmasın, istop etmesin diye uyarıldım,
Normal düzlükte kalkar gibi 1800 devir civarında -kursta öğretilen temel debriyajı çek titresin freni bırak bile yapmadan- kalkmıştım klimayı kapatmadan.
Arabanın kalktığını bile hissettirmedim, sonra içeride derin bir sessizlik...