29 Ağustosta saat 08:20 de direksiyon sınavım vardı, 30 Ağustos resmi tatil olduğu için bütün sınavları 29 Ağustosta yaptılar yoğun bir gündü, komisyon aracı tanıtmamı istedi daha sonra yola çıktık. Yolda biraz sohbet ettik ve başlangıç alanına sorunsuz dönüş yaptık. Araba kullanmayıda kursta öğrendim daha önce deneyimim yoktu.