Sene 2001 , baba ehliyet alacağım dedim. Nooldu araba yoldamı kaldı dedi. Arabamızda yoktu. Olsun dedim belki olur. Girdim hiç ders kurs vss görmeden takır takır aldım geldim.
Direksiyon sınavı da oldukça kolaydı. Şimdi yeni alanlara bakıyorumda hayli zorlaşmış. Park ederken çizgiyi aşma vss çok detaylar var. Allah kolaylık versin.