Çoktan seçmeli sınavı 1 gün öncesinde çalışıp geçmiştim.
Direksiyon sınavında sabah 8 de toplandık; bizim kursa ikindi vakitlerde sıra gelmişti. Ve ilk sırada benim.
Arabaya oturdum ayna kemer kontrolü yaptım, araç marş almıyor. Meğersem bozulmuş araç.(Daewoo)
Başka kursun arabasıyla sınav olacaktım bu sefer müfettişler kıllık yaptı ama sonunda ikna oldular(Clio). Usulce başladım bitirdim.