ilkinde geri parkta son arayı toplarken sağ arka teker kaldırıma hafif dokundu diye kalmıştım, ikincide de çok cins meble hiç alakası olamayacak 2 tane komisyon üyesi geldi tırın yolunu aldığım için beni bıraktı halbuki gayet normal birşey sinyalimi verip yola çıkıyorum tırda mecbur yol veriyor. Neyse 3. sefer girdiğimde iki tane şeker gibi hoca vardı sohbet ede ede sıkıntısız şekilde aldım ilk 10dk herşey bitti 25dk da öyle boş boş gezdik...



.