yazıılı sınavdan 80 civarı almıştım direkt 5 10 dk test ile çıktım. 2 sene dolacak daha ehliyet alalı maksimuım 20 gün sonra. Testi geçtim sürüş eğitimlerinde bir tane afedersiniz it oğlu it vardı. Başıma bela oldu ne doğru düzgün araç öğretti ne de beni rahatlattı yani çok gergindi. İstemeyerek yapıyordu. Neyse işte başka hoca verdiler onunla son günlerde daha iyi öğrendim. Sınava gireceğim gün sınav yerini heyecanla karıştırdım caddeye yanlış yerden girdim tırların arkasında kalıyor imiş sınav alanı ve ben bunu tahmin etmemiştim. O it oğlu it dediğim, hoca demeye bin şahit bu adam beni telefonla arayıp alacağını ve rahat olmam gerektiğini söyledi. sınav yerine 10 dk önce gitmeme rağmen beni sınav yerinden almadı ve 12dk orda can çekişerek sınav yerine gittim. 2 dk geçtiğini söyleyen görevliler önümde fosur fosur sigara içerek kaldığımı bir şey yapamayacaklarını söylediler ben bu moralle ek sınav parası ek 2 ders daha girdim. Sonra zafer akademi youtube kanalını izleye izleye kendimi aldığım tüm direksiyon eğitimlerinden 10 kat daha geliştirip sınav yerine yine gittim ve kusursuz bir hata bile almadan geçtim. Yine sinirlerimin bozulduğu anlatırken sinirlendiğim bir anıdır. O günden bu güne otomatik araç sürerim kiralarım. Manuel araba sürmem ölüm kalım durumu harici manuel araca elimi süreceğimi düşünmüyorm gereksiz efor gereksiz amele işi mekanizmadır benim için.