Yazili sinava 1 hafta kala cikmis sorulara baktim. O sekilde yazili sinavi gectim. Aktif olarak araba kullandigim icin hic direksiyon egitimine girmemistim. Sadece bir kere gittim o da yolu gormek icin. Diger adaylarin 10-12 dakikada bitirdigi direksiyon sinavini 5 dakikda filan bitirmistin. 2 puan kirdilar ama neyden kirdiklerini hatirlamiyorum.
Ehliyet sinavina Elazigda okurken girmistim. Ben sehir degistirdim 1 sene filan dosya kursda kaldi. Universitedeki ogrenciler proje odevler icin hosting domain satiyordum. 2. sene satislardan gelen para ile Elazig'a gidip dosyami alip ehliyeti cikartmistim. Trafik subedeki gorevli polis yardimci oldu. Sabah otubusu ile gelip dosyayi verdim, aksam ehliyeti alip Elazigdan ayildim