Amcam ve amcaoğlum da oldu.
Uyku
Düzenli yemek
Dinlenmek.
Üçü yeterli. Acil bir şey olursa da küçümsemeyin şimdi geçer demeyin direk ambulans çağırın.
Bizimkiler rahat atlattı. İnşallah sizde öyle atlatırsınız. Çok geçmiş olsun.
Maalesef Covid'e bizde yakalandık..
51
●2.190
- 30-09-2020, 03:32:54Geçmiş olsun hocam bende şuan karantina sürecindeyim 6 gün kaldı 14 günün bitmesine. Bence en önemli şeyler bol su tüketmek, bol d ve c vitamini almak ve hastalığı çok düşünmemek. Gerek karantina süreci gerekse hastalık psikolojisi insanı bir hayli yıpratıyor. Allah yardımcınız olsun.
- 30-09-2020, 03:34:19Eagless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSigara yok fakat diğerleri benim için çok değerli tavsiyeler, bilgiler. Teşekkürler.djj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim, umarım..Graphics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgiler için teşekkür ederim Güneşlenme olayını herkes yapıyor ve sanırım iyi gelmekte, kesinlikle yapacağım, vitaminleri de öyle, teşekkürler..mehmettaspinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İçerisi maalesef, gişe.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim..Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim..tlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim, ufak nefes sorunları ve halsizlik dışında şu an problem yok.orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim..SmhCLK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, 3M maske, günde değişen 20 den fazla eldiven ve araca her binmeden sıkılan ayrı Dezenfektan, araçta sıkılan ayrı dezenfekten, eve girerken değiştirilen kıyafetler, çıkarken değiştirilen kıyafetler..Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evde tek yaşıyorum ve maalesef bundan başka sebep kalmıyor. Dalgınlığıma denk gelmişti, parayı aldıktan sonra diş ağrısından dolayı dişlerime dokunmuştum..
Çok teşekkür ederim umarım sizlerde hızlıca atlatırsınız..ustunbasmc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-09-2020, 03:34:25Sureci yasayan birisiyim. Ilac getirdikleri icin sanslisin fakat semptom gostemeyenlere farkli bir ilac veriyorlar aslinda pek bir ise yaramiyor verdikleri, icmemen daha faydali. Sitma ilacindan turetilmis yan etkileri belli olmayan bir ilac. Zarurre teshisi konulmadiysa bu verilen ilaclari almayin. Tekrar belirteyim, semptom gostermediniz ve kontrollerde positif ciktiniz - bu arada pcr testi tr'de halen tartismali, ab ulkeleri bu testi gecerli kabul etmiyor- ilac kullanmayin. Bu viruste tehlikeli surec onceden zarurre olanlar veya covid dolayisi ile zaturreye yakalananlar, geri kalanlar risk olusturmuyor kronik hastaligi olmayanlar disinda.
- 30-09-2020, 03:34:25Kendinizi hasta moduna sokmayın bu çok önemli. Hasta psikolojisine girmemelisiniz.
- 30-09-2020, 03:39:02Merhaba,ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devlet hastanesinde yaptırdım. 12:49 da tahliller alındı 18:30 gibi tüm sonuçları almıştım, kan dahil olmak üzere. - 30-09-2020, 03:39:43Hocam bizim bir akrabamız covid19 oldu.Kadın 10 gün herhangi bir sorun yaşamadan sadece ishal belirtisi ile devam ettirdi süreci.10. Günde ilaç getirmişler.İlacı getirdikten sonra o kadar acı çekmiş ki sakın kullanmayın diye bizi uyardı bende tırstım.Şimdi kendisi negatif ama ilaçlar baya gözünü korkutmuş.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2020, 03:40:15İstanbul'da değilsiniz herhalde o zaman hocam çünkü burda benim tanıdıklar testi en az 4-5 günde alıyordehost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
