• 30-09-2020, 03:31:08
    #10
    Amcam ve amcaoğlum da oldu.

    Uyku
    Düzenli yemek
    Dinlenmek.

    Üçü yeterli. Acil bir şey olursa da küçümsemeyin şimdi geçer demeyin direk ambulans çağırın.

    Bizimkiler rahat atlattı. İnşallah sizde öyle atlatırsınız. Çok geçmiş olsun.
  • 30-09-2020, 03:32:54
    #11
    Geçmiş olsun hocam bende şuan karantina sürecindeyim 6 gün kaldı 14 günün bitmesine. Bence en önemli şeyler bol su tüketmek, bol d ve c vitamini almak ve hastalığı çok düşünmemek. Gerek karantina süreci gerekse hastalık psikolojisi insanı bir hayli yıpratıyor. Allah yardımcınız olsun.
  • 30-09-2020, 03:34:19
    #12
    Eagless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam geçirmedim ama çok araştırdım. Bol su için mutlaka bağışıklığı en iyi destekleyen şeylerden birisidir. Onun dışında bu saate kadar durmayıp, bu süre boyunca erken uyuyup vücudu dinlendirin. Uyku çok önemli. Onun yanı sıra meyve ve vitamin tüketmeye çalışın. Son olarak da sabahları çıkıp 30 dakika güneş ışığını alın derim. Çok geçmiş olsun, moreli de bozmaya gerek yok yeneceksiniz.
    djj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haziran ayında yakandım ben de atlattım. Bir çok arkadaşım da yakalandı ayrıca hekim arkadaşlarla da sürekli konuşuyoruz.

    Özellikle D ve C vitamini al.
    Bol su iç.
    Sigara kullanıyorsan ya bırak ya da minimuma indirmeye çalış. Bol istirahat. Sağlıklı beslenme.

    Geçmiş olsun.
    Sigara yok fakat diğerleri benim için çok değerli tavsiyeler, bilgiler. Teşekkürler.

    Graphics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam umarım çabucak atlatırsınız.
    Teşekkür ederim, umarım..

    mehmettaspinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam bol meyve yiyin bol su için ek vitamin olarak c ve d vitamini alın kuş burnu içebilirsiniz c viitamini için d vitamini için güneş alın hocam mutlaka eviniz bahçeli ise kendinizi yormadan kısa süre yürüyebilirsiniz.
    Bilgiler için teşekkür ederim Güneşlenme olayını herkes yapıyor ve sanırım iyi gelmekte, kesinlikle yapacağım, vitaminleri de öyle, teşekkürler..

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok çok geçmiş olsun. Umarım çabucak atlatırsınız.
    Banka dediğiniz sanırım ATM ?
    İçerisi maalesef, gişe.

    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam, kendinize dikkat edin
    Teşekkür ederim..

    tlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kurtarsın hocam umarım çabuk atlatırsınız duam sizinle olacak
    Teşekkür ederim..

    orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. Umarım en hafif şekilde atlatırsınız.
    Teşekkür ederim, ufak nefes sorunları ve halsizlik dışında şu an problem yok.

    SmhCLK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amcam ve amcaoğlum da oldu.

    Uyku
    Düzenli yemek
    Dinlenmek.

    Üçü yeterli. Acil bir şey olursa da küçümsemeyin şimdi geçer demeyin direk ambulans çağırın.

    Bizimkiler rahat atlattı. İnşallah sizde öyle atlatırsınız. Çok geçmiş olsun.
    Çok teşekkür ederim..

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paradan geldigininsanmitoeum. Surecibyasayan birisiyim. Ilac getirdiklerinicin sanslisin fakt semptom gostemeyenlere farkli bir ilac veriyorlar aslinda pek bir ise yaeamiyor verdikleri, icmemen daha faydali. Sitma ilacindan turetilmis yannetkileri belli olmayan bir ilac. Zarurre teshisi konulmadiysa bu verlen ilaclari almayin. Tekrar belirteyim, semptom gostermediniz ve kontrollerde positif ciktiniz - bu arada pcr testi tr'de halen tartismali, ab ulkeleri bu testi gecerli kabul etmiyor- ilac kullanmayin. Bu viruste tehlikeli surec onceden zarurre olanlar veya covis dolayisi ile zaturreye yakalananlar, geri kalanlar risk olusturmuyor.
    Merhaba, 3M maske, günde değişen 20 den fazla eldiven ve araca her binmeden sıkılan ayrı Dezenfektan, araçta sıkılan ayrı dezenfekten, eve girerken değiştirilen kıyafetler, çıkarken değiştirilen kıyafetler..
    Evde tek yaşıyorum ve maalesef bundan başka sebep kalmıyor. Dalgınlığıma denk gelmişti, parayı aldıktan sonra diş ağrısından dolayı dişlerime dokunmuştum..

    ustunbasmc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam bende şuan karantina sürecindeyim 6 gün kaldı 14 günün bitmesine. Bence en önemli şeyler bol su tüketmek, bol d ve c vitamini almak ve hastalığı çok düşünmemek. Gerek karantina süreci gerekse hastalık psikolojisi insanı bir hayli yıpratıyor. Allah yardımcınız olsun.
    Çok teşekkür ederim umarım sizlerde hızlıca atlatırsınız..
  • 30-09-2020, 03:34:25
    #13
    Sureci yasayan birisiyim. Ilac getirdikleri icin sanslisin fakat semptom gostemeyenlere farkli bir ilac veriyorlar aslinda pek bir ise yaramiyor verdikleri, icmemen daha faydali. Sitma ilacindan turetilmis yan etkileri belli olmayan bir ilac. Zarurre teshisi konulmadiysa bu verilen ilaclari almayin. Tekrar belirteyim, semptom gostermediniz ve kontrollerde positif ciktiniz - bu arada pcr testi tr'de halen tartismali, ab ulkeleri bu testi gecerli kabul etmiyor- ilac kullanmayin. Bu viruste tehlikeli surec onceden zarurre olanlar veya covid dolayisi ile zaturreye yakalananlar, geri kalanlar risk olusturmuyor kronik hastaligi olmayanlar disinda.
  • 30-09-2020, 03:34:25
    #14
    Kendinizi hasta moduna sokmayın bu çok önemli. Hasta psikolojisine girmemelisiniz.
  • 30-09-2020, 03:38:03
    #15
    Geçmiş olsun hocam.Özel hastanede mi yaptırdınız testi?Sonuç hızlı gelmiş o sebepten merak ettim.
  • 30-09-2020, 03:39:02
    #16
    ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam.Özel hastanede mi yaptırdınız testi?Sonuç hızlı gelmiş o sebepten merak ettim.
    Merhaba,

    Devlet hastanesinde yaptırdım. 12:49 da tahliller alındı 18:30 gibi tüm sonuçları almıştım, kan dahil olmak üzere.
  • 30-09-2020, 03:39:43
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sureci yasayan birisiyim. Ilac getirdikleri icin sanslisin fakat semptom gostemeyenlere farkli bir ilac veriyorlar aslinda pek bir ise yaramiyor verdikleri, icmemen daha faydali. Sitma ilacindan turetilmis yan etkileri belli olmayan bir ilac. Zarurre teshisi konulmadiysa bu verilen ilaclari almayin. Tekrar belirteyim, semptom gostermediniz ve kontrollerde positif ciktiniz - bu arada pcr testi tr'de halen tartismali, ab ulkeleri bu testi gecerli kabul etmiyor- ilac kullanmayin. Bu viruste tehlikeli surec onceden zarurre olanlar veya covid dolayisi ile zaturreye yakalananlar, geri kalanlar risk olusturmuyor kronik hastaligi olmayanlar disinda.
    Hocam bizim bir akrabamız covid19 oldu.Kadın 10 gün herhangi bir sorun yaşamadan sadece ishal belirtisi ile devam ettirdi süreci.10. Günde ilaç getirmişler.İlacı getirdikten sonra o kadar acı çekmiş ki sakın kullanmayın diye bizi uyardı bende tırstım.Şimdi kendisi negatif ama ilaçlar baya gözünü korkutmuş.
  • 30-09-2020, 03:40:15
    #18
    dehost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Devlet hastanesinde yaptırdım. 12:49 da tahliller alındı 18:30 gibi tüm sonuçları almıştım, kan dahil olmak üzere.
    İstanbul'da değilsiniz herhalde o zaman hocam çünkü burda benim tanıdıklar testi en az 4-5 günde alıyor