ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam.Özel hastanede mi yaptırdınız testi?Sonuç hızlı gelmiş o sebepten merak ettim.
Merhaba,

Devlet hastanesinde yaptırdım. 12:49 da tahliller alındı 18:30 gibi tüm sonuçları almıştım, kan dahil olmak üzere.