Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sureci yasayan birisiyim. Ilac getirdikleri icin sanslisin fakat semptom gostemeyenlere farkli bir ilac veriyorlar aslinda pek bir ise yaramiyor verdikleri, icmemen daha faydali. Sitma ilacindan turetilmis yan etkileri belli olmayan bir ilac. Zarurre teshisi konulmadiysa bu verilen ilaclari almayin. Tekrar belirteyim, semptom gostermediniz ve kontrollerde positif ciktiniz - bu arada pcr testi tr'de halen tartismali, ab ulkeleri bu testi gecerli kabul etmiyor- ilac kullanmayin. Bu viruste tehlikeli surec onceden zarurre olanlar veya covid dolayisi ile zaturreye yakalananlar, geri kalanlar risk olusturmuyor kronik hastaligi olmayanlar disinda.
Hocam bizim bir akrabamız covid19 oldu.Kadın 10 gün herhangi bir sorun yaşamadan sadece ishal belirtisi ile devam ettirdi süreci.10. Günde ilaç getirmişler.İlacı getirdikten sonra o kadar acı çekmiş ki sakın kullanmayın diye bizi uyardı bende tırstım.Şimdi kendisi negatif ama ilaçlar baya gözünü korkutmuş.