• 30-09-2020, 03:41:38
    #19
    ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bizim bir akrabamız covid19 oldu.Kadın 10 gün herhangi bir sorun yaşamadan sadece ishal belirtisi ile devam ettirdi süreci.10. Günde ilaç getirmişler.İlacı getirdikten sonra o kadar acı çekmiş ki sakın kullanmayın diye bizi uyardı bende tırstım.Şimdi kendisi negatif ama ilaçlar baya gözünü korkutmuş.
    İlaç işi şimdi benimde gözümü korkuttu açıkçası.. Acaba içmesem mi? Acı çekmişten kastınız nedir? Neler yapmış?

    ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul'da değilsiniz herhalde o zaman hocam çünkü burda benim tanıdıklar testi en az 4-5 günde alıyor
    Ankara'dayım..
  • 30-09-2020, 03:44:35
    #20
    dehost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlaç işi şimdi benimde gözümü korkuttu açıkçası.. Acaba içmesem mi? Acı çekmişten kastınız nedir? Neler yapmış?



    Ankara'dayım..
    Hocam kendisinin deyimiyle ilk 10 gün sorunsuz geçmiş.Zaten annemle telefonda da konuşuyorlardı ayakta atlatıyordu hastalığı.İlacı aldıktan sonra çok fazla ağrılar çekmiş kalp atışları vs. çok değişmiş.Bilemiyorum belki kişiyle alakalı bir yan etki de olabilir.Ama az çok araştırdığım kadarıyla bu hastalık ilaçla geçen bir hastalık değil.Bağışıklık sistemimiz yeniyor virüsü.Diğer arkadaşların dediği gibi bağışıklık sisteminene dayalı vitamin,yemek vs tüketirseniz bence daha çok yararı olur.Virüs çıktığından beri her gün sabah bağışıklık sistemi hapı içiyorum.Normalde 15-20 günde bir hastaneye giderim hasta olurum.Allah'a şükür 9. ay oldu bu sene hiç gitmedim.Tavsiye ederim size de.
  • 30-09-2020, 03:50:01
    #21
    ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bizim bir akrabamız covid19 oldu.Kadın 10 gün herhangi bir sorun yaşamadan sadece ishal belirtisi ile devam ettirdi süreci.10. Günde ilaç getirmişler.İlacı getirdikten sonra o kadar acı çekmiş ki sakın kullanmayın diye bizi uyardı bende tırstım.Şimdi kendisi negatif ama ilaçlar baya gözünü korkutmuş.
    Soyledigim gibi zaturre teshisi yoksa gerek yok ilaca, zaten ilac falanda degil o. Bu hastaligin ilaci yok. Zaturre iseniz bazi ilaclar var yardimci oluyor ama genellikle duzeliyor. Ailemden 3 kisi sehir hastanesinde yatti tomografiden cikti beyaz noktalar. Sirt agrisi ile basliyor oradan anlayabilirsiniz corona oldugunuzu ve bitip tukenmez bir ishal bas gosteriyor ardindan ates ve soguk terleme, halsizlik.%99 2 gun icinde atlatirsiniz ates vs 3.gun kirginliginiz gecer ama ishal devam ediyor. Bu arada sigara kullananlarda hastalik sanirim cok az cikiyor.
  • 30-09-2020, 03:50:06
    #22
    ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kendisinin deyimiyle ilk 10 gün sorunsuz geçmiş.Zaten annemle telefonda da konuşuyorlardı ayakta atlatıyordu hastalığı.İlacı aldıktan sonra çok fazla ağrılar çekmiş kalp atışları vs. çok değişmiş.Bilemiyorum belki kişiyle alakalı bir yan etki de olabilir.Ama az çok araştırdığım kadarıyla bu hastalık ilaçla geçen bir hastalık değil.Bağışıklık sistemimiz yeniyor virüsü.Diğer arkadaşların dediği gibi bağışıklık sisteminene dayalı vitamin,yemek vs tüketirseniz bence daha çok yararı olur.Virüs çıktığından beri her gün sabah bağışıklık sistemi hapı içiyorum.Normalde 15-20 günde bir hastaneye giderim hasta olurum.Allah'a şükür 9. ay oldu bu sene hiç gitmedim.Tavsiye ederim size de.
    Hap ismi alabilir miyim hocam bende de bahar alerjisi var 15-20 günde bir hastalanırım belki işe yarar
  • 30-09-2020, 03:51:11
    #23
    sizdeyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hap ismi alabilir miyim hocam bende de bahar alerjisi var 15-20 günde bir hastalanırım belki işe yarar
    Hocam o konuda bilgim yok maalesef
  • 30-09-2020, 03:52:27
    #24
    ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o konuda bilgim yok maalesef
    Misafir; dan istedim hocam ilaç ismini bağışıklık güçlendirici
  • 30-09-2020, 04:02:23
    #25
    Hocam çok geçmiş olsun. Hangi belirti üzerine test yaptırma ihtiyacı hissetmiştiniz acaba?
  • 30-09-2020, 04:11:46
    #26
    kaysersoze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok geçmiş olsun. Hangi belirti üzerine test yaptırma ihtiyacı hissetmiştiniz acaba?
    Sırt ağrısı, halsizlik ve çok çok az tat almama.
  • 30-09-2020, 04:20:13
    #27
    Şuan karantinanin 8. gunundeyim. 30 yasindayim ve hicbir kronik rahatsizligim yok. Hicbir sikinti cekmedim. Sadece 3 gun koku/tat gitti simdi elhamdurillah geldi. Siz de kolay atlatirsiniz takmayin. En onemlisi psikoloji. İmkanin varsa hergun c vitamini tablet al, bir de bagisiklik guclendirici hap. Allah herkese sifa versin.

    Not: Hafif kirginlik vardi 2 gunde gecti. Tedbir amacli test yaptirdim covid cikti.