• 01-10-2020, 03:21:00
    #46
    Allah acil şifa versin , tez zamanda iyileşirsiniz inşAllah.
  • 01-10-2020, 03:43:01
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun , yardımcı olabileceğimiz birşey olursa her zaman yardımcı oluruz . İşi şimdilik ikinci plana atmakta fayda var.

    Hastalığa yakalanan bir kaç arkadaşım var. Kimisi ağır atlattı kimisi ayakta atlattı. Biraz bünyesel birşey. Lakin tavsiye olarak edebileceğim şey vucut için doğal beslenmeler. Bu süreçte beslenmenize dikkat edin. Ceviz , fındık ve bol bol meyveler tüketin. D vitamini öneriyorlar , önerileri hemen ilaçla tamamlamaya çalışsalarda size tavsiyem tamamen doğal yiyecekler kullanın.

    Bankasal olabilme ihtimali çok yüksek haklısınız. Ortalama 8 aydır kesh parayı şahsen almayı bıraktım. 3 liralık ürün bile alsam kart ile alıyorum. Her ne kadar kart bile elden ele dolaşsa , alışverişten sonra poşedimin içine kartı koymasını rica ediyorum. Ardından 6 ila 12 saat o kartı kimsenin ulaşamayacağı ve zarar gelmeyeceği açık havada bırakıyorum Bu dönemde kesh paradan uzak durmak lazım. Yıllarca her türlü mikrop ve pislik paralardan yayıldı. Ve bu tür bulaşıcı hastalıkta hiç affı yok.

    Tekrar çok çok geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin. @dehost;
  • 01-10-2020, 04:02:01
    #48
    alaboru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Biz de 8. gündeyiz. Kronik rahatsızlık yoksa korkmaya gerek yok. Gelen ekip c vitamin almamızı önerdi. Doktor arkadaşlara sorunca da İmubest adlı ilacın etkili olduğunu öğrendik. Hem bizi zinde tutuyor hem de vitamin takviyesi alıyoruz. Deneyebilirsiniz. Ancak kullanmadan önce siz yine de sağlık ocağına sorun nasıldır diye... Yanlış yönlendirmek istemem. İlacın fiyatı internette 120 lira civarı ancak eczaneden 60 liraya aldırdık. Eğer alırsanız aklınızda olsun.
    https://www.trendyol.com/imubest/kar...sul-p-32384471

    bu mu hocam?
  • 01-10-2020, 06:33:43
    #49
    mertege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbuldayız 3 arkadaşım test yaptırdı 2 gün içinde sonuç geldi. Yarın ben de teste gideceğim, büyük bir ihtimalle +1 vaka
    Umarım temizsinizdir hocam..

    TROASTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam, umarım en kısa zamanda atlatırsınız. Allah yardımcınız olsun.
    Çok teşekkür ederim.

    Patriot35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun
    Çok teşekkür ederim.

    Wittmann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifa versin , tez zamanda iyileşirsiniz inşAllah.
    Çok teşekkür ederim.

    LanetAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun , yardımcı olabileceğimiz birşey olursa her zaman yardımcı oluruz . İşi şimdilik ikinci plana atmakta fayda var.

    Hastalığa yakalanan bir kaç arkadaşım var. Kimisi ağır atlattı kimisi ayakta atlattı. Biraz bünyesel birşey. Lakin tavsiye olarak edebileceğim şey vucut için doğal beslenmeler. Bu süreçte beslenmenize dikkat edin. Ceviz , fındık ve bol bol meyveler tüketin. D vitamini öneriyorlar , önerileri hemen ilaçla tamamlamaya çalışsalarda size tavsiyem tamamen doğal yiyecekler kullanın.

    Bankasal olabilme ihtimali çok yüksek haklısınız. Ortalama 8 aydır kesh parayı şahsen almayı bıraktım. 3 liralık ürün bile alsam kart ile alıyorum. Her ne kadar kart bile elden ele dolaşsa , alışverişten sonra poşedimin içine kartı koymasını rica ediyorum. Ardından 6 ila 12 saat o kartı kimsenin ulaşamayacağı ve zarar gelmeyeceği açık havada bırakıyorum Bu dönemde kesh paradan uzak durmak lazım. Yıllarca her türlü mikrop ve pislik paralardan yayıldı. Ve bu tür bulaşıcı hastalıkta hiç affı yok.

    Tekrar çok çok geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin. @dehost;
    Çok teşekkür ederim. Kart ile en mantıklısını yapıyorsunuz. Bugün Sindirim Sistemi güçlendirici, C ve D vitaminleri için destek ilaçları aldım. İnşallah atlatmaya çalışıyoruz.
    Teşekkür ederim..
  • 01-10-2020, 09:51:19
    #50
    Evet hocam. C vitamin takviyesi. Burada 40 küsür liraymış ben baktığımda 120 civarı olarak satılıyordu 10 gün önce eczaneden 60 a aladim
  • 01-10-2020, 17:31:21
    #51
    Çok geçmiş olsun. Bazı arkadaşlar virüs etkisini kaybetti, eskisi kadar güçlü değil v.s şeyler söylemiş. Yanlış virüs ilk gün nasılsa şimdide öyle bir değişim söz konusu değil. Bu tarz söylemlere inanmayın ve açıklanan rakamlara..
  • 01-10-2020, 18:20:40
    #52
    geçmiş olsun hocam tez zamanda iyileşin.