Şuan karantinanin 8. gunundeyim. 30 yasindayim ve hicbir kronik rahatsizligim yok. Hicbir sikinti cekmedim. Sadece 3 gun koku/tat gitti simdi elhamdurillah geldi. Siz de kolay atlatirsiniz takmayin. En onemlisi psikoloji. İmkanin varsa hergun c vitamini tablet al, bir de bagisiklik guclendirici hap. Allah herkese sifa versin.
Not: Hafif kirginlik vardi 2 gunde gecti. Tedbir amacli test yaptirdim covid cikti.