ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bizim bir akrabamız covid19 oldu.Kadın 10 gün herhangi bir sorun yaşamadan sadece ishal belirtisi ile devam ettirdi süreci.10. Günde ilaç getirmişler.İlacı getirdikten sonra o kadar acı çekmiş ki sakın kullanmayın diye bizi uyardı bende tırstım.Şimdi kendisi negatif ama ilaçlar baya gözünü korkutmuş.
Soyledigim gibi zaturre teshisi yoksa gerek yok ilaca, zaten ilac falanda degil o. Bu hastaligin ilaci yok. Zaturre iseniz bazi ilaclar var yardimci oluyor ama genellikle duzeliyor. Ailemden 3 kisi sehir hastanesinde yatti tomografiden cikti beyaz noktalar. Sirt agrisi ile basliyor oradan anlayabilirsiniz corona oldugunuzu ve bitip tukenmez bir ishal bas gosteriyor ardindan ates ve soguk terleme, halsizlik.%99 2 gun icinde atlatirsiniz ates vs 3.gun kirginliginiz gecer ama ishal devam ediyor. Bu arada sigara kullananlarda hastalik sanirim cok az cikiyor.