dehost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlaç işi şimdi benimde gözümü korkuttu açıkçası.. Acaba içmesem mi? Acı çekmişten kastınız nedir? Neler yapmış?



Ankara'dayım..
Hocam kendisinin deyimiyle ilk 10 gün sorunsuz geçmiş.Zaten annemle telefonda da konuşuyorlardı ayakta atlatıyordu hastalığı.İlacı aldıktan sonra çok fazla ağrılar çekmiş kalp atışları vs. çok değişmiş.Bilemiyorum belki kişiyle alakalı bir yan etki de olabilir.Ama az çok araştırdığım kadarıyla bu hastalık ilaçla geçen bir hastalık değil.Bağışıklık sistemimiz yeniyor virüsü.Diğer arkadaşların dediği gibi bağışıklık sisteminene dayalı vitamin,yemek vs tüketirseniz bence daha çok yararı olur.Virüs çıktığından beri her gün sabah bağışıklık sistemi hapı içiyorum.Normalde 15-20 günde bir hastaneye giderim hasta olurum.Allah'a şükür 9. ay oldu bu sene hiç gitmedim.Tavsiye ederim size de.