ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bizim bir akrabamız covid19 oldu.Kadın 10 gün herhangi bir sorun yaşamadan sadece ishal belirtisi ile devam ettirdi süreci.10. Günde ilaç getirmişler.İlacı getirdikten sonra o kadar acı çekmiş ki sakın kullanmayın diye bizi uyardı bende tırstım.Şimdi kendisi negatif ama ilaçlar baya gözünü korkutmuş.
İlaç işi şimdi benimde gözümü korkuttu açıkçası.. Acaba içmesem mi? Acı çekmişten kastınız nedir? Neler yapmış?

ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbul'da değilsiniz herhalde o zaman hocam çünkü burda benim tanıdıklar testi en az 4-5 günde alıyor
Ankara'dayım..