Geçmiş olsun hocam bende şuan karantina sürecindeyim 6 gün kaldı 14 günün bitmesine. Bence en önemli şeyler bol su tüketmek, bol d ve c vitamini almak ve hastalığı çok düşünmemek. Gerek karantina süreci gerekse hastalık psikolojisi insanı bir hayli yıpratıyor. Allah yardımcınız olsun.