Amcam ve amcaoğlum da oldu.

Uyku
Düzenli yemek
Dinlenmek.

Üçü yeterli. Acil bir şey olursa da küçümsemeyin şimdi geçer demeyin direk ambulans çağırın.

Bizimkiler rahat atlattı. İnşallah sizde öyle atlatırsınız. Çok geçmiş olsun.