• 18-08-2020, 21:40:17
    #19
    Tanım: Yerli ve milli kolamiz.
    İsimden kaybettiler cidden sen gel kola yap Türk markası diye övün isim ingilizce olsun ( dünya geneli satış düşünülürse başka tabii.)
  • 18-08-2020, 21:41:08
    #20
    çok yakında deneyeceğim zararlı madde olarak torkuda kolaya göre daha az olduğunu düşünüyorum
  • 18-08-2020, 21:43:50
    #21
    mevzu bahis yerli olunca kötülemeler başlanmış. DEneseydiniz önce bir. Önyargı kötüdür.
  • 18-08-2020, 21:47:19
    #22
    Güzelse tercih edeceğim bir ürün olur.

    Coca cola büyük şişeler'de son zamanlarda bir değişiklik var açıkcası ilk içtiğinde neysede , bir kaç bardak içtikten sonra gazımı kaçıyor tadımı kaçıyor anlamadım. Türkiyeye özel bir durum'da olabilir fiyatı düşük tutmak için içeriğindeki bir şeylerden çalıyor olabilirler
  • 18-08-2020, 21:50:51
    #23
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mevzu bahis yerli olunca kötülemeler başlanmış. DEneseydiniz önce bir. Önyargı kötüdür.
    Niye yerli ? Apple yerli girişim fikri ile mi buraya geldi ? Facebook ? MSI ? Renault ? Wolksvagen ? Youtube ? bla bla sen eklersin bu listeye niceleri.. Ben şahsen içmedim ve olumlu bakmıyorum, ön yargılıyım. Neden global olacak şekilde üretilmiyor ? Ha kola içmişim ha icetea içmişim ha bunu içmişim tr içinde bana bu içeceğin ne faydası var ?
  • 18-08-2020, 21:52:40
    #24
    mustafa1demir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye yerli ? Apple yerli girişim fikri ile mi buraya geldi ? Facebook ? MSI ? Renault ? Wolksvagen ? Youtube ? bla bla sen eklersin bu listeye niceleri.. Ben şahsen içmedim ve olumlu bakmıyorum, ön yargılıyım. Neden global olacak şekilde üretilmiyor ? Ha kola içmişim ha icetea içmişim ha bunu içmişim tr içinde bana bu içeceğin ne faydası var ?
    büyük denizde küçük balık olacağıma , küçük bir göldei büyük bir balık olmayı seçerim. Yeterince büyüyünce kalıbıma sığmaz okyanusa atlarım. Benden size bir abi yada bir kardeş yada bir arkadaş tavsiyesi olsun.
  • 18-08-2020, 21:52:49
    #25
    Kurumsal Üye
    cola yapıp sırf milli diye bana 2,5 litre kolayı coca cola gibi 8 liraya satacaksan almam kardeşim.

    elbette yerli vatandaşım kazansın isterim. fakat sırf yerli diye de kalitesiz bir mala yüksek bedel ödemek istemem. ben akşama kadar at gibi çalışıp yorulacam sonra kazandığım parayı sırf yerli ürün diye gidip yüksek bedelle o ürüne yatıracam. yok kardeşim böyle bir dünya.

    fatih marka kalem yerli maldır. kırtasiyede 1,5 liraya satılır. johan faber ve faber castel marka kalemler dünya markasıdır. Bu kalemlerde 1,75 liradır. Kimse kusura bakmasın yerli diye gidip 1,5 liramı fatih markaya vermem. hani 1 liraya satar derim ki bu yerli ve kalitelidir alırım. ama dünya markası ile aynı fiyata satılırsa kusura bakmasın akşama kadar ter döküp para kazanıyorsam kazandığım parayla en iyi marka ürün kullanmayı hak ediyorum. sırf yerli benim adamım kazansın diye gidip paramı oraya vermem.

    zaten siyaseti de bu mantıkla yaptığımız için kaybediyoruz. forumda siyaset konuşmak yasak biliyorum fakat demek istediğim şu sırf bizden, benden, tanıdığım diye birisine gidip oy vermişliğim yoktur. adamın iyi olmadığını biliyorum sırf benden bizden diye oy verirsem onun yaptığı her kötü işe ortak olmuş olurum.

    Her zaman haktan yana olmuşumdur. Öyle de olmak gerekir diye düşünüyorum.
  • 18-08-2020, 21:52:58
    #26
    Girilen her bakkalda görülürse ve lezzeti güzelse bunlarun üzerine fiyatı da uygunsa gayet alınır ve tutulur da
  • 18-08-2020, 21:56:04
    #27
    Craw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nutella yerine Torkunun çikolatasını tercih ediyorum artık yaptıkları çoğu işte başarılılar neden olmasın?

    Alıntı
    ürün etiketinde Gıda İşletmecisi Torku’ya bağlı Panagro Tarım Hayvancılık Gıda San. ve Tic. A.Ş. olarak gözükse de üretimi yapan firma örtülü olarak TR-01-K-000025 koduyla etikette yer alıyor. Bu koda baktığımızdaysa karşımıza Adana’da üretim yapan ve Daren markasıyla bilinen Oğuz Gıda çıkıyor. Yani uzun sözün kısası; Torku No On ürünü Torku tarafından fason olarak Oğuz Gıda’ya ürettiriliyor.

    Oğuz Gıda yı çocukluk yıllarından Adana tarafında oturanlar bilir (diğer şehirlerde de satışları vardır mutlaka ama kesin bir bilgim yok)



    https://gidadedektifi.com/2020/03/17/torku-no-on/