Niye yerli ? Apple yerli girişim fikri ile mi buraya geldi ? Facebook ? MSI ? Renault ? Wolksvagen ? Youtube ? bla bla sen eklersin bu listeye niceleri.. Ben şahsen içmedim ve olumlu bakmıyorum, ön yargılıyım. Neden global olacak şekilde üretilmiyor ? Ha kola içmişim ha icetea içmişim ha bunu içmişim tr içinde bana bu içeceğin ne faydası var ?
büyük denizde küçük balık olacağıma , küçük bir göldei büyük bir balık olmayı seçerim. Yeterince büyüyünce kalıbıma sığmaz okyanusa atlarım. Benden size bir abi yada bir kardeş yada bir arkadaş tavsiyesi olsun.