Torkunun kola girişimi : Torku No-On
84
●4.425
- 18-08-2020, 22:03:14Bu devirde o laflar pek işlemiyor doğrusu hocam. Ya bir işte en iyisi olmak için çalışırsınız yada yerli yerli diye gezersiniz. Bmw,mercedes gibi kendini kanıtlamış projeler varken neden yerli sevdasına düşeyim ? Adam bmw yi alman halkı için yapmıyor ki tüm dünya binsin diye yapıyor. Coco-Cola beni amerikalılar tükensin diye değil tüm dünya beni tanısın bilsin diye reklamlara haddi hesabı olmayan paralar harcıyor. Yada Apple alıp kasma donma olmadan tüm işlerimi kaliteli bir şekilde yapmak varken neden yerli kullanayım. Bu aletleri üreten insanlar dünya bunu kullansın diye üretiyor. Bizde bir gün yerli yerli yerli kafasından çıkıp tüm dünya kullansın diye ürün üretirsek o zaman bende yerli diye değil iyi ürün ürettiğimiz için kullanırım kendi ürünlerimiziPrens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

İnsanların uzaya yolculuk yapıp geldiği devirde büyük balık, küçük su, göl,çöl kalmadığını düşünüyorum. Sistemi neresinden yakalayıp çalışmaya ama global ölçekte çalışmaya başlarsak o zaman olur.
Bkz. Sekçuk Bayraktar: İha,Siha'larda 15-20 yıllık eğitimin üstüne ülkeye neler kazandırdı, bu proje sonuna kadar kullanılır. Ama yerli olduğu için değil alanında çok iyi olduğu için. - 18-08-2020, 22:04:45Çok uzun yazmışsınız hocam okuyamadım. Okumam gerekendaha önemli kaynaklar var. Alanımda iyi olmak adına. İyi çalışmalar.mustafa1demir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2020, 22:07:27Okumaya ve anlamaya, yaptığınız bir yoruma gelen karşı eleştiriden başlamayı ne kadar reddederseniz edin, bir gün karşınıza acı şekillerde çıkar. Lütfen bana da 1 kutu gönderin içeçek çıkınca (:Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2020, 22:12:53eleştirmek nedir önce onu öğrenin. Hocam cidden tartışılacak kültürdekilerle tartışırım. Gerisi zaman kaybı. İyi akşamkar.mustafa1demir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2020, 22:15:10tarihte her dönemde insanların duyguları kullanılıp sömürülmek istenmiştir.
milliyetçilik duygusu kullanarak ( yerli malı - yerli kullanalım diye)
din duygusu kullanılarak insanlar üzerinde egemenlik kurulmuş
bunu en iyi anlatan film ise Amir Khan'ın PK filmidir
İzlemeyenlere tavsiye ederim.
O zaman ne demek istediğimi daha iyi anlamış olacaksınız.
https://www.youtube.com/watch?v=8lnfSgvZUeo

umarım beni pepsiden kurtarır