• 18-08-2020, 21:58:27
    #28
    Bu kadar yatırım yapıp bu isme mi karar vermişler. Kimdir acaba bu ismi seçen ?
  • 18-08-2020, 21:59:52
    #29
    Yerli ve milli diye göze sokularak reklam yapılan hiçbir şeye güvenmiyorum şahsen. Milletin duygularını sömürüp satış yapmak için kullanılan birşey oldu artık. Güzelse, beğenilirse tutulur millette satın alır zaten kardeşim...
  • 18-08-2020, 22:03:14
    #30
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    büyük denizde küçük balık olacağıma , küçük bir göldei büyük bir balık olmayı seçerim. Yeterince büyüyünce kalıbıma sığmaz okyanusa atlarım. Benden size bir abi yada bir kardeş yada bir arkadaş tavsiyesi olsun.
    Bu devirde o laflar pek işlemiyor doğrusu hocam. Ya bir işte en iyisi olmak için çalışırsınız yada yerli yerli diye gezersiniz. Bmw,mercedes gibi kendini kanıtlamış projeler varken neden yerli sevdasına düşeyim ? Adam bmw yi alman halkı için yapmıyor ki tüm dünya binsin diye yapıyor. Coco-Cola beni amerikalılar tükensin diye değil tüm dünya beni tanısın bilsin diye reklamlara haddi hesabı olmayan paralar harcıyor. Yada Apple alıp kasma donma olmadan tüm işlerimi kaliteli bir şekilde yapmak varken neden yerli kullanayım. Bu aletleri üreten insanlar dünya bunu kullansın diye üretiyor. Bizde bir gün yerli yerli yerli kafasından çıkıp tüm dünya kullansın diye ürün üretirsek o zaman bende yerli diye değil iyi ürün ürettiğimiz için kullanırım kendi ürünlerimizi

    İnsanların uzaya yolculuk yapıp geldiği devirde büyük balık, küçük su, göl,çöl kalmadığını düşünüyorum. Sistemi neresinden yakalayıp çalışmaya ama global ölçekte çalışmaya başlarsak o zaman olur.

    Bkz. Sekçuk Bayraktar: İha,Siha'larda 15-20 yıllık eğitimin üstüne ülkeye neler kazandırdı, bu proje sonuna kadar kullanılır. Ama yerli olduğu için değil alanında çok iyi olduğu için.
  • 18-08-2020, 22:04:45
    #31
    mustafa1demir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu devirde o laflar pek işlemiyor doğrusu hocam. Ya bir işte en iyisi olmak için çalışırsınız yada yerli yerli diye gezersiniz. Bmw,mercedes gibi kendini kanıtlamış projeler varken neden yerli sevdasına düşeyim ? Adam bmw yi alman halkı için yapmıyor ki tüm dünya binsin diye yapıyor. Coco-Cola beni amerikalılar tükensin diye değil tüm dünya beni tanısın bilsin diye reklamlara haddi hesabı olmayan paralar harcıyor. Yada Apple alıp kasma donma olmadan tüm işlerimi kaliteli bir şekilde yapmak varken neden yerli kullanayım. Bu aletleri üreten insanlar dünya bunu kullansın diye üretiyor. Bizde bir gün yerli yerli yerli kafasından çıkıp tüm dünya kullansın diye ürün üretirsek o zaman bende yerli diye değil iyi ürün ürettiğimiz için kullanırım kendi ürünlerimizi

    İnsanların uzaya yolculuk yapıp geldiği devirde büyük balık, küçük su, göl,çöl kalmadığını düşünüyorum. Sistemi neresinden yakalayıp çalışmaya ama global ölçekte çalışmaya başlarsak o zaman olur.

    Bkz. Sekçuk Bayraktar: İha,Siha'larda 15-20 yıllık eğitimin üstüne ülkeye neler kazandırdı, bu proje sonuna kadar kullanılır. Ama yerli olduğu için değil alanında çok iyi olduğu için.
    Çok uzun yazmışsınız hocam okuyamadım. Okumam gerekendaha önemli kaynaklar var. Alanımda iyi olmak adına. İyi çalışmalar.
  • 18-08-2020, 22:05:22
    #32
    valla torkunun bir çok ürünü çok iyi en son pizzasını almıştım ve aşırı beğenmiştim bu ürünüde denerim günde 2 lt pepsi tüketen biri olarak umarım beni pepsiden kurtarır
  • 18-08-2020, 22:07:27
    #33
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok uzun yazmışsınız hocam okuyamadım. Okumam gerekendaha önemli kaynaklar var. Alanımda iyi olmak adına. İyi çalışmalar.
    Okumaya ve anlamaya, yaptığınız bir yoruma gelen karşı eleştiriden başlamayı ne kadar reddederseniz edin, bir gün karşınıza acı şekillerde çıkar. Lütfen bana da 1 kutu gönderin içeçek çıkınca (:
  • 18-08-2020, 22:12:53
    #34
    mustafa1demir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okumaya ve anlamaya, yaptığınız bir yoruma gelen karşı eleştiriden başlamayı ne kadar reddederseniz edin, bir gün karşınıza acı şekillerde çıkar. Lütfen bana da 1 kutu gönderin içeçek çıkınca (:
    eleştirmek nedir önce onu öğrenin. Hocam cidden tartışılacak kültürdekilerle tartışırım. Gerisi zaman kaybı. İyi akşamkar.
  • 18-08-2020, 22:15:10
    #35
    Kurumsal Üye
    tarihte her dönemde insanların duyguları kullanılıp sömürülmek istenmiştir.
    milliyetçilik duygusu kullanarak ( yerli malı - yerli kullanalım diye)
    din duygusu kullanılarak insanlar üzerinde egemenlik kurulmuş
    bunu en iyi anlatan film ise Amir Khan'ın PK filmidir
    İzlemeyenlere tavsiye ederim.
    O zaman ne demek istediğimi daha iyi anlamış olacaksınız.


    https://www.youtube.com/watch?v=8lnfSgvZUeo
  • 18-08-2020, 22:18:18
    #36
    Coco cola tadı bozunca Pepsici oldum.Artık Pepsi içiyorum.Cola Turka'nın tadı berbat ötesiydi.Güzel olursa alınır.Yok değilse sırf Torku çıkardı diye de içilmez yani.