Torkunun kola girişimi : Torku No-On
84
●4.425
- 19-08-2020, 19:04:30Bence isim güzel, akılda kalıcı, hedefleri sadece Türkiye ile kalmak değil, o yüzden isim bu şekilde tercih edilmiş olabilir
- 20-08-2020, 20:25:54Arkadaş adamlar bağıra bağıra kola ve gazoz değil demiş neden kıyaslıyorsunuz ? Başka bir tad ona göre severseniz içersiniz
- 20-08-2020, 20:27:26ben satılmadı diye biliyorum hocamRayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-08-2020, 20:54:50Bazı konularda çok boş ve yersiz muhalefet yapıyorsunuz. Denememişsiniz, tadına bakmamışsınız vs. vs. Coca Cola ile baş edemeyebilir ama yerli ürüne destek olmak maksadıyla marka önyargınızı kırıp destek olursanız en azından iç pazarda söz sahibi olabilir. Ben şahsen bir ortamda torku varsa onu tercih etmeye çalışıyorum. Örneğin nutella yerine torkunun kakaolu fındık ezmesini aldım. Bence gayet başarılı ve güzel.
Gereksiz siyasi düşüncelere girip saçma sapan muhalefet ortamları oluşturmak yerine destek verin ya da yapıcı bir dil ile eksiklerini dile getirin. Bunu yapın ki gelişmişlik konusunda pozitif adımlar atılabilsin. Belki de başarılı olabilecek onlarca girişim çok güçlü yabancı rakiplerinin karşısına bile çıkmadan sırf milletimizin marka önyargıları yüzünden iç piyasada yok olup gidiyor. Genelleme yapmıyorum ama gereksiz eleştiri yapmış birçok arkadaş.