• 19-08-2020, 18:58:04
    #73
    Torku satılmamış mıydı yav herkes yerli demiş detaylı bilgisi olan alıntılarsa sevinirim, denenir no-on bu arada.
  • 19-08-2020, 19:04:30
    #74
    Bence isim güzel, akılda kalıcı, hedefleri sadece Türkiye ile kalmak değil, o yüzden isim bu şekilde tercih edilmiş olabilir
  • 19-08-2020, 21:15:03
    #75
    pepsi yıllarca arge yaptı tadına yaklaşamadı zor bir konu ama inş tadımı güzel bir şeyler cıkarırlar kola olarak düşünmeyiz başka bir içicek olarak düşünürüz.
  • 20-08-2020, 19:49:15
    #76
    daha tatmadım ama ürün reklamdaki gibiyse ve tadı da güzelse tabii çiftçi kooperatifinin üretimini içeriz..
  • 20-08-2020, 20:25:54
    #77
    Arkadaş adamlar bağıra bağıra kola ve gazoz değil demiş neden kıyaslıyorsunuz ? Başka bir tad ona göre severseniz içersiniz
  • 20-08-2020, 20:27:26
    #78
    Rayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Torku satılmamış mıydı yav herkes yerli demiş detaylı bilgisi olan alıntılarsa sevinirim, denenir no-on bu arada.
    ben satılmadı diye biliyorum hocam
  • 20-08-2020, 20:28:42
    #79
    Henüz denemedim yakın zamanda denerim eğer güzelse desteklemeliyiz diye düşünüyorum
  • 20-08-2020, 20:36:33
    #80
    Şahsen tadını çok beğendim. Kolayla alakası yok. Yeni içeceklerimin arasına aldım bunu
  • 20-08-2020, 20:54:50
    #81
    Bazı konularda çok boş ve yersiz muhalefet yapıyorsunuz. Denememişsiniz, tadına bakmamışsınız vs. vs. Coca Cola ile baş edemeyebilir ama yerli ürüne destek olmak maksadıyla marka önyargınızı kırıp destek olursanız en azından iç pazarda söz sahibi olabilir. Ben şahsen bir ortamda torku varsa onu tercih etmeye çalışıyorum. Örneğin nutella yerine torkunun kakaolu fındık ezmesini aldım. Bence gayet başarılı ve güzel.
    Gereksiz siyasi düşüncelere girip saçma sapan muhalefet ortamları oluşturmak yerine destek verin ya da yapıcı bir dil ile eksiklerini dile getirin. Bunu yapın ki gelişmişlik konusunda pozitif adımlar atılabilsin. Belki de başarılı olabilecek onlarca girişim çok güçlü yabancı rakiplerinin karşısına bile çıkmadan sırf milletimizin marka önyargıları yüzünden iç piyasada yok olup gidiyor. Genelleme yapmıyorum ama gereksiz eleştiri yapmış birçok arkadaş.