• 18-08-2020, 21:29:58
    #1
    Torkunun ben şeker koydum arkadaş göndermeleriyle 14.08.2020 Tarihinde piyasaya duyurduğu Yerli Kola No-On hakkında ne düşünüyorsunuz. Pek kola içen birisi değilim ama yerli olunca bir merak etmedim de değil. Reklama da iyi bütçe ayırmışlar gördüğüm kadarıyla adsense , tv , radyo reklamları çalkalanıyor. Coca Cola ya darbe vururmu dersiniz :d


    https://www.youtube.com/watch?v=F21i8zv6gBs


    Edit : benim belirtmek istediğim bir nokta da şu. Bazılarınız kola değil diye ısrarla konuya yazıyor. Birebir olmadığını biliyoruz ama Adamların 1800 lerde meyan kökü limon ve asitle bulduğu ve patentleyip adını kola koyduğu ürüne siz siyah havuç eklediniz diye özgün bir buluş olmaz. O zaman bende gideyim ayranın içine şeker katıp bir isim vereyim ayran olmasın :d yok öyle bı dünya. Bu bildiğimiz bir kola türevi. Çünkü meyan kökü asit limon var. Ama yerli olduğu için destekliyorum.
  • 18-08-2020, 21:31:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Cola Turka da bir ara düşünmüştü bunu. Şimdi tarihin sayfalarında yerini aldı..
  • 18-08-2020, 21:31:45
    #3
    Şahsen ben memlekette içtim, ve doyamadım en az 3-4 adet içmişimdir baya güzel
  • 18-08-2020, 21:32:49
    #4
    Nutella yerine Torkunun çikolatasını tercih ediyorum artık yaptıkları çoğu işte başarılılar neden olmasın?
  • 18-08-2020, 21:32:54
    #5
    Pepsi veya Coca cola gibi markalar alışkanlık haline gelmişken tutulması zor bence.
  • 18-08-2020, 21:32:58
    #6
    İsim ofsayt
  • 18-08-2020, 21:33:17
    #7
    Bence süper bir girism, yerli üretim desteklemekte bize düser, bizde artik gittigimiz cafe restaurantlardan NOON istemeliyiz.
    Sonucta kendi insanimiz
  • 18-08-2020, 21:33:20
    #8
    Yakın bir zamanda denemeyi düşünüyorum.
  • 18-08-2020, 21:33:35
    #9
    coca cola ile kimse başa edemez tabi burda fiyartta önemli etken