Torkunun ben şeker koydum arkadaş göndermeleriyle 14.08.2020 Tarihinde piyasaya duyurduğu Yerli Kola No-On hakkında ne düşünüyorsunuz. Pek kola içen birisi değilim ama yerli olunca bir merak etmedim de değil. Reklama da iyi bütçe ayırmışlar gördüğüm kadarıyla adsense , tv , radyo reklamları çalkalanıyor. Coca Cola ya darbe vururmu dersiniz :d


https://www.youtube.com/watch?v=F21i8zv6gBs


Edit : benim belirtmek istediğim bir nokta da şu. Bazılarınız kola değil diye ısrarla konuya yazıyor. Birebir olmadığını biliyoruz ama Adamların 1800 lerde meyan kökü limon ve asitle bulduğu ve patentleyip adını kola koyduğu ürüne siz siyah havuç eklediniz diye özgün bir buluş olmaz. O zaman bende gideyim ayranın içine şeker katıp bir isim vereyim ayran olmasın :d yok öyle bı dünya. Bu bildiğimiz bir kola türevi. Çünkü meyan kökü asit limon var. Ama yerli olduğu için destekliyorum.