Torkunun kola girişimi : Torku No-On
84
●4.425
- 18-08-2020, 22:56:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Denemek lazım ama Torku'nun çoğu ürünü bence leş gibi sadece Banada ve fındık ezmesini alıyorum. Normalde bunlarıda almam ama Nutella vs. markaların Avrupa'da sattığı ürünlerle burada sattıkları arasında aşırı fark var diye Torku'dan alıyorum. Kolasının tadı muhtemelen jelibon tarzı bişeydir ama buldugumda alıp denerim merak ettim.
- 19-08-2020, 00:11:06Herkes coca cola demiş yalnız pepsi açık ara coca coladan daha iyi. Ben genelde çikolata ve bisküvilerde kesinlikle torkuyu tercih ediyorum. Önyargılı yanaşmamak lazım. Malları gerçekten kaliteli. Kola biraz sıkıntılı bir iş kısa bir süre içinde mutlaka deniyeceğim.
- 19-08-2020, 01:05:39Üyeliği durdurulduBende Konya'dayım daha deneme imkanım olmadı. Yarın gidip alıp deneyeceğim. Ama reklamda kola demiyor gazlı içecek diyor..
Torku kalite olarak çok iyi. tüm ürünlerini gözü kapalı kullanıyorum.
Gazlı içecek olarak bir denemek lazım. Gazlı icecek sektöründe cococola ve Pepsi den iyi olacağını düşünüyorum