Herkes coca cola demiş yalnız pepsi açık ara coca coladan daha iyi. Ben genelde çikolata ve bisküvilerde kesinlikle torkuyu tercih ediyorum. Önyargılı yanaşmamak lazım. Malları gerçekten kaliteli. Kola biraz sıkıntılı bir iş kısa bir süre içinde mutlaka deniyeceğim.