• 19-08-2020, 02:06:35
    #55
    Yakın zamanda 1 adet alıp denemeyi düşünüyorum
  • 19-08-2020, 02:14:27
    #56
    İlk fırsatta içeceğim. Tadı güzelse eğer evimden çıkmaz artık
  • 19-08-2020, 03:35:02
    #57
    kolanın her türlüsü kötüdür ya
  • 19-08-2020, 03:38:18
    #58
    Denemek isterim Torku'nun ürünleri güzel oluyor.
  • 19-08-2020, 08:10:48
    #59
    Valla reklam zayıf.
    Cola turka reklamlarını oynatmaya başladığı zaman, bakkala gittiğinde bir amca ile bakan tartışıyordu. (Cola turka istiyordu yoktu) artık yerli malı almalıyız seni bir kolayı koyma bunu koy. Bakkalda cebindeki sigara Amerikan sigarası diyordu..

    Tabi Coca-Cola ne yaptı ne etti bitirdi cola turka yı

    Yaşı yetmeyenler veya tekrar izlemek isteyenler için reklamı aşağıya atıyorum.

    https://m.youtube.com/watch?v=MOv70jziHDg
  • 19-08-2020, 09:31:45
    #60
    Reklamda da dedikleri gibi aslında tam olarak kola denilemez. Gazoz tarzında bir içecek. Defalarca içmişliğim var. Kulvarları farklı olduğu için diğer köklü firmalarla rekabet zor gibi. Ama denemekte fayda var. Tadı hoş geliyor.
  • 19-08-2020, 09:48:16
    #61
    hiç biyerde yok. bulsam içicem ama!
  • 19-08-2020, 09:51:50
    #62
    Torkunun her ürünü kaliteli geliyor bana bunu da denemek lazım
  • 19-08-2020, 09:52:30
    #63
    Platin üye
    Valla bazıları kola turkaya söylenmiş. Geçenlerde markette denk geldim, aldım ve coca cola dan çok daha güzel geldi. Coca cola da yarım saat sonra asit masit birşey kalmıyor.