Konu
Torkunun kola girişimi : Torku No-On
19-08-2020, 09:31:45
#60
ByAkman
Reklamda da dedikleri gibi aslında tam olarak kola denilemez. Gazoz tarzında bir içecek. Defalarca içmişliğim var. Kulvarları farklı olduğu için diğer köklü firmalarla rekabet zor gibi. Ama denemekte fayda var. Tadı hoş geliyor.