Bazı konularda çok boş ve yersiz muhalefet yapıyorsunuz. Denememişsiniz, tadına bakmamışsınız vs. vs. Coca Cola ile baş edemeyebilir ama yerli ürüne destek olmak maksadıyla marka önyargınızı kırıp destek olursanız en azından iç pazarda söz sahibi olabilir. Ben şahsen bir ortamda torku varsa onu tercih etmeye çalışıyorum. Örneğin nutella yerine torkunun kakaolu fındık ezmesini aldım. Bence gayet başarılı ve güzel.
Gereksiz siyasi düşüncelere girip saçma sapan muhalefet ortamları oluşturmak yerine destek verin ya da yapıcı bir dil ile eksiklerini dile getirin. Bunu yapın ki gelişmişlik konusunda pozitif adımlar atılabilsin. Belki de başarılı olabilecek onlarca girişim çok güçlü yabancı rakiplerinin karşısına bile çıkmadan sırf milletimizin marka önyargıları yüzünden iç piyasada yok olup gidiyor. Genelleme yapmıyorum ama gereksiz eleştiri yapmış birçok arkadaş.