Konu
Torkunun kola girişimi : Torku No-On
18-08-2020, 22:18:18
#36
Python7
Coco cola tadı bozunca Pepsici oldum.Artık Pepsi içiyorum.Cola Turka'nın tadı berbat ötesiydi.Güzel olursa alınır.Yok değilse sırf Torku çıkardı diye de içilmez yani.