Güzelse tercih edeceğim bir ürün olur.

Coca cola büyük şişeler'de son zamanlarda bir değişiklik var açıkcası ilk içtiğinde neysede , bir kaç bardak içtikten sonra gazımı kaçıyor tadımı kaçıyor anlamadım. Türkiyeye özel bir durum'da olabilir fiyatı düşük tutmak için içeriğindeki bir şeylerden çalıyor olabilirler