Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mevzu bahis yerli olunca kötülemeler başlanmış. DEneseydiniz önce bir. Önyargı kötüdür.
Niye yerli ? Apple yerli girişim fikri ile mi buraya geldi ? Facebook ? MSI ? Renault ? Wolksvagen ? Youtube ? bla bla sen eklersin bu listeye niceleri.. Ben şahsen içmedim ve olumlu bakmıyorum, ön yargılıyım. Neden global olacak şekilde üretilmiyor ? Ha kola içmişim ha icetea içmişim ha bunu içmişim tr içinde bana bu içeceğin ne faydası var ?